Alla inlägg under juli 2009

Av The Only 1 - 31 juli 2009 13:49

Helg igen. Snart är sommaren slut. Det gör inget eftersom jag inte fått någon semester i sommar.


Men nu har inte jag tid med bloggen. Har massa annat att stå i.


Trevlig helg!


Mårs.

Av The Only 1 - 30 juli 2009 23:00

Pallar inte skriva så mycket idag.

Men sovv gott!

Go'natt.

Av The Only 1 - 29 juli 2009 16:10

Så har man testat att lira V-64 ikväll. Hoppas på vinst, men systemet accepterar bara 6 rätt och lyckas man pricka in det så blir det 2,5 x vinsten. Däts fakking najs. Nu är det bara på att hoppas att åsnejävlarna springer åt rätt håll.


Lugnt på innebandyfronten just nu. Men om en vecka drar det igång. Hårt arbete, jobba bara!


Jobbet går segt, är satans trött varje dag. Kan bero på att jag kommer i säng galet sent varje dag.


Ikväll ska jag försöka se klart en film som jag börrjade glo på igår. Tyvärr så slumrade jag till vid 6-tiden igår även fast filmen var bra sen blev det inte av att jag fortsatte kolla på den igen när jag vaknade till. Fifty dead men walking, tror jag att den hette.


Snart helg igen!!


L8R

Av The Only 1 - 27 juli 2009 22:32

Han kunde inte få upp den. Så en dag gick han till doktorn och sa, - Jag kan inte få stånd så jag kommer inte in i min fru. Doktorn tänkte ett tag och sa, - kom tillbaka om en vecka och ta med din fru så ska jag presentera en lösning.

En vecka senare sitter paret hos doktorn som presenterar en lösning på problemet. - Jag opererar in två metallskenor en bit in i vaginan och så opererar jag in en liten men väldigt kraftig magnet i ollonet. På så sätt kommer penisen att dras in och ni kommer att kunna ha sex.

Paret godtog lösningen och operationen utfördes.

Tre månader senare träffar doktorn kvinnan inne i stan och frågar hur hon mår och om sexlivet fungerar. Kvinnan svarar att hon mår bra men att sexlivet inte fungerar eftersom hennes man sitter i fängelse. Doktorn tittar på kvinnan och säger, - Det var tråkigt att höra om din man, men vad har han gjort. Kvinnan svarar, - Han åkte till badhuset en dag för två månader sen och råkade simma för nära en tolv årig pojke med tandställning!


Mårs.

Av The Only 1 - 27 juli 2009 21:36

Där satt man och spelade Chicago med frugan och två vänner. Jag torskade. Vi bestämde oss för att spela Sjuan. Jag delar ut korten och upptäcker att tre kort saknas. Oj, dom ligger nog i min väska säger vänninan. Konstigt att man förlorade i Chicago när det saknas tre kort. Den omgången kommer inte att läggas till historien som en renhårig omgång. Det var fan fusk hela tiden.


 Har varit supertrött hela dagen. Helgens hårda jobb sitter i. Hoppas att man sover bättre inatt.


Vilka är ni som läser min blogg? Lämna gärna ett spår. Eller en fartrand.


Sänder en tanke till dom drabbade i Rinkeby.


Mårs.

Av The Only 1 - 26 juli 2009 21:22

Spö idag igen för gamla kära Djurgården. Det kanske skulle vara bra om dom fick börja om i Superettan.


Såg nya Wallander filmen idag. Kuriren tror jag att den hette. Den var helt ok.


Nu sitter jag och kollar på nåt amerikanskt skit, en film med Sandra Bullock och Keanu Reeves. Huset vid sjön heter den. Får inget riktigt grepp om den.


Mycket gaser idag!!


Av The Only 1 - 26 juli 2009 18:51

Västerås innebandy ser ut att få det lite tufft. Andremålisen slutar och nu är tydligen förstamålisen på väg oxå. Dom har redan tappat Simon Klein och Jens Frejd. Lyckas dom inte täppa till dessa gluggar så kan det bli en svår säsong. Men visst skulle det vara roligt om Ola Thimrén lyckas med sitt SSL uppdrag.


Kommer Balrog ha något lag? Känns som om ganska många är på väg därifrån medans det inte direkt verkar vara kö på att få komma in.


Mårs.

Av The Only 1 - 26 juli 2009 13:22

Måste kolla på någon bra film. Ge mej tips!!!

Först ska jag åka och köpa lite glass.


Mårs.

Presentation

Omröstning

Har du Facebook
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards