Alla inlägg den 16 juli 2009

Av The Only 1 - 16 juli 2009 21:55

Såg The boondock Saints alldeles nyss. Den filmen e galet grym.

Dags att sjunka in i boken för att sen falla in i sömn.

Jobbdag imorrn. Usch!


Go'natt


T.O.1

Av The Only 1 - 16 juli 2009 19:37

Den här bilden tog jag förut, jag tycker faktiskt att den e tjockt cool.

Avgör själva!

Av The Only 1 - 16 juli 2009 19:18

Skulle bli jätteglad om ni röstade i min omröstning.


T.O.1

Av The Only 1 - 16 juli 2009 18:40

Ah då va're dax igen, nytt inlägg för da-gen.

de e så vi gör're här i ståkkholm

ett inlägg om dan ja de e bråttom.

Var inne på en sida och skulle leta efter crack till olika prog.

Överst på sidan blev man direkt inbjuden till att välja en tjej som man vill träffa och inte nog med det, det kom upp en typ msn-ruta som det stod följande i, Vill du träffas i "hemmaort" imorgon.

En träff lär ju inte vara gratis, haha. Men ärligt, är det inte lite för mycket nu med allt som har med att sälja sex att göra?

Dessutom är det olagligt att köpa sex men inte att sälja. Får inte ihop mattematiken.

Världen jagar fildelare och nerladdare, fan lägg resurserna på att stoppa trafficing istället.

Dessutom så tror jag att det e bättre om dom tillåter folk att köpa sex i det här landet för jag tror att våldtäkterna skulle minska då. Och dessutom skulle varje prostituerad kunna registrera företag och då skulle staten kanske få in lite cash den vägen oxå. Men Reinfeldt, glöm inte att ha en knullmoms på 6%, den siffran passar ju bra i ändamålet.


T.O.1

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du Facebook
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards