Direktlänk till inlägg 14 juli 2009

Dagarna går....

Av The Only 1 - 14 juli 2009 21:04

Ena dagen e lik den andra förutom att vi blev en mindre idag på jobbet. Snubben skulle till BB med frugan. Hur det har gått vet jag ej. Men jag vet att vi fick slita skitan av oss för att hinna med. Mycket att göra i dessa semester tider. Kort med folk men ändå ska massor vara klart.


Dif rockar inte direkt, 6-1 förlust mot kalmar. Helvete!!!

Blir kanske superettan trots allt. Inte kul men det  ser inte ljust ut.


Datorn funkar utan anmärkning, skönt som fan. Blir juh ganska förlamad när man inte har internet, hehe.


Allsång på skansen, tjockt tråkigt. Varför betalar man tv-license?

Matprogram efter mat program och sen alla reprisserier och alla andra serier utan slut. Visa nytt och inte så långa serier. Tusenbröder var bra, mer sånt.


Någon som sett filmen Johan Falk? Är den bra? Funderar på att gå och se den.


Snart e det dax för en ny IB-Säs. Längtar fett mycket bre.


Sen var det väl inte så mycket mer, får räcka så.


T.O.1



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av The Only 1 - 18 augusti 2009 18:24

Här var det skittråkigt att blogga så nu lägger jag ner. Byeeeeee!!!...

Av The Only 1 - 15 augusti 2009 00:30

Äntligen helg! Den gångna veckan har varit tung, sjukt tung. E så jävla trött på mitt jobb. i helgen är det innebandy som gäller mest med en liten avstickare för kräftskiva på lördagkväll. Men vem fan gillar kräftor. Små äckliga djur som folk sitter ...

Av The Only 1 - 12 augusti 2009 20:48

Har aktiverat min facebook, ganska kul faktiskt. Hur många av mina läsare har facebook? Klicka på omröstningen. ...

Av The Only 1 - 11 augusti 2009 22:36

Köpte en liten 10" laptop idag. Den e jätteliten känns det som, men smidig. Ska bara kolla så att man får in alla prg. man behöver. En grej som e lite jobbig är att tangenterna e så små, men det kanske e en vanesak. En annan sak som e jobbig är att m...

Av The Only 1 - 10 augusti 2009 21:57

Skönaste filmen heter The Hangover. Den var grymt rolig! Se den....

Presentation

Omröstning

Har du Facebook
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards