Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av The Only 1 - 5 augusti 2009 21:59

Dags att styra upp dagens inlägg. Fick 2 filmer messade från min svåger, filmerna handlade om hur han fått igång måppen jag köpte. Men den går inte som den ska så han ska ta en tur förbi måppeaffären och checka lite. Förmodligen kommer han att pressa måppeleffen bakom disken hårt på info om ciao-måppar.

Värmen tar död på mej, sjukt jobbigt att jobba i denna värme. Joo tack!

På fredag blir det en resa till Utö, igen!!! På lördag är det kickoff med laget. Så det blir en tidig båt hem från Utö för att sedan festa vidare i Täby. Skräll om vi hamnar på bakfickan på fredagkväll.

Blev inget biokollande ikväll, pallade inte. Känner mej ganska slut.


Blev lite spel på lotto ikväll men jag har inte kollat om jag har blivit miljonär. Vad gör man om man blivit det. Vad skulle ni göra?

Egentligen dumt att ställa frågan eftersom kommentarerna inte haglar direkt i min blogg.


Ingen som hade koll på hur man ställer in växlarna på en cykel.


Mårs!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du Facebook
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards