Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av The Only 1 - 10 augusti 2009 21:57

Skönaste filmen heter The Hangover. Den var grymt rolig! Se den.

Av The Only 1 - 10 augusti 2009 16:28

17-årig flicka blir mördad. Börja tänk nu!! Är inte ett människoliv värt något?? Hur kan man döda en annan människa och vem ger en den rätten? Samhället e sjukt.


En maskerad man knivhugger en 15 åring i Tyresö. Är det inte dags att öppna upp mentalsjukhusen igen? Ska man inte kunna gå trygg längre?


Otursleffe nr 1. Snubben som vann 20 millar i lördags, dog i söndags. Det är nästan komiskt. Alltså inte att han dör utan att när någon väl sätter storvinsten så får dom ingen glädje av den.


Alla vet att DIF torskade derbyt mot bajen. Jag fick frågan i veckan om hur jag tror att det går iderbyt. Jag sa, att enda chansen för något av lagen att vinna är att de andra gör självmål. OCh vad hände? Jo, Johannesson gör självmål och mitt DIF torskar. Jag kanske skulle rycka in och ge tillbaka självförtroendet till gubbarna. Mentala coachen M. SOm det ser ut nu så kommer man kunna ta pendeln till Väsby nästa säsong och se på ett derby billigt.


Chelsea knullade Man United fittorna hårt i helgen. 7-5. Det var bara en försmak på vad som komma skall när premier league drar igång.


Två filmer ska kollas idag, 17 again och Hangover.


Så, det får räcka!!


Mårs.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du Facebook
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards